Merhaba arkadaşlar kendim İzmirli oldum için sizlere İzmir'de gezilecek yerler hakkında bilgi vermek istedim :)

Her İzmir'e gelen kişilerin 1 sırada gezmesi gereken yer İzmir Efes Antik Kenti

İzmir Efes Antik Kenti

Efes, tarihi boyunca birçok kez yer değiştirdiğinden kalıntıları yaklaşık 8 kilometrelik geniş bir alana yayılır. Ayasuluk Tepesi, Artemision, Efes ve Selçuk olarak dört ana bölgedeki harabeler yılda ortalama 1,5 milyon turist tarafından ziyaret edilmektedir.

Artemis Tapınağı


Celsus Kütüphanesi













Meryem Ana Evi













Bunlar Efese Gitdiniz Zaman Mutlaka Gidmeniz Lazım

İzmir Alsancak İzmir'in geçe mekanları için çok güzel hareketli bir yerdir yani İzmir'de gezeceğiniz yerlerin ikinci sırasında bu semt gelir

İzmir Alsancak



  İzmir Alsancak güzel sevecen insanlarıyla güzel lokantalarıyla çok güzel turistlik yer

Konak Meydanı Hem İzmir büyük şehir belediyesinin oldu ve İzmirin merkezi  diye bileceğimiz bir yerdir Hem Tarihi bir yer oldu için İzmir'e gelenlerin burayı ziyaret edmeleri  lazım bir yerdir



İzmir'e Gelecek Arkadaşlar Gezmesini Tavsiye Ediğim Yerlerdir 






3 yorum

1 Ay sonra gitmeyi düşünuyorum Uğrarım kesin :D

Ben izmirdeyim, Artemis Tapınağı'nı kesinlikle gidin görün.

Güzel şehir İzmir, her yeri gezilmeli..