Merhaba arkadaşlar öncelikle bir kişisel yazmak istedim ve yazayım dedim :) ele aldım konu neden Blogger die

Neden blogger derseniz blogger bize çok kazanç sağlayan ve arkadaş ortam yapmak için en uygun yer burda wepmaster dostlukları kuruyoruz vs

Önceden Tr.gg denen illet şeydeydim çünkü o zaman çocuk'duk ve hiç birşeyin farkında deildik Bedava Sitem Pardon Reklam Sitem ne hit nede dosluk oluyordu kimse sitemden bile haberi yoktu :) size bir kaç şey sıralamak gerekirse neden bloger diye


  1. Reklam YOK
  2. Para Kazana Biliyorsunuz
  3. Hit Kazana Biliyorsunuz
  4. Dosluk Kura Biliyorsunuz
  5. Wepmasterlık Öğrene Biliyorsunuz
  6. Düşündüklerinizi Bu Ortamda Yaza Biliyorsunuz

Dedim gibi blogger bize her yönden yardım ediyo wepmaster konusunda kendinizi çok iyi geliştire bilirsiniz blogger üzerinen eyer hayla blogger kullamıyosan Kullanmaya BAŞLA ben bloggeri kullanuyorum ve :D mutluyum

12 yorum

Wp zaten açıklarla dolu. Blogger iyidir :).

Açığı Olmayan Sistem Yoktur :D

Saol Tek Düşünen Ben Değilimdir :D

haklısın kardeşim böyle devam et arkandayım ;)

Haklısın kardeşim. Bedava sitem apttalığıyla bende yıllarca uğraştım. Ayrıca bloggerın kullanımıda cok kolay. Teşekkürler

İlk olarak bloggerla başladım...
Wordpress kullanmaya uğraştım ancak biraz zor geldi ben de bloggerda hala takılıyorum haklısınız burada dostluklar çok iyi, herkes birbirine yardım ediyor ve hiçbir menfaat beklemiyor :)
Konuyu açmanız iyi olmuş

Wp açık var en güvenilir blogger